Možnosti dopravy
Možnosti dopravy na Slovensko
Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Zásielkovňa
Prepravuje štandardné zásielky do 10 kg, ktoré sú obvykle pripravené na vyzdvihnutie do 48 hod. od predania zásielky dopravcovi, predanie iba v pracovné dni
Pravidelne aktualizovaný deň doručenia nájdete u jednotlivých hračiek pod symbolom "i" alebo v košíku pred dokončením objednávky
Informáciu o odovzdaní zásielky Zásielkovňi odosielame emailom, ktorý obsahuje číslo zásielky a hodnotu dobierky (ak bola objednaná). Po doručení na Vami zvolené Výdajné miesto potom Zásielkovňa odošle mail a SMS s kódom, zásielku tak môže prevziať aj tretia osoba.
Balík do 10 Kg
Vyzdvihnutie zásielky v sieti výdajných miest Zásilkovna do 48 hod. po podaní dopravcovi
Úložná doba je 7 dní s možnosťou predĺženia na 21 dní pomocou SMS - Táto služba môže byť pred Vianocami dočasne pozastavená.
Platba dobierky je možno aj platobnou kartou
Home Delivery do 10 Kg
Doručenie zásielky priamo do rúk príjemcu nasledujúci pracovný deň po podaní s časom doručenia s presnosťou až na 90 minút
Pokiaľ kuriér nezastihne príjemcu na adrese doručenia, zásielku presmeruje na najbližšej vhodnej výdajné miesto, kam následne zásielku zavezie
Príjemca tak môže tovar vyzdvihnúť v deň doručenia, heslo pre vyzdvihnutie zásielky potom dostane štandardnou cestou a bude mať 5 dní na vyzdvihnutie.
Platba dobierky je možná 3 spôsoby: vopred, alebo hotovosti či kartou u vodiča
Spýtajte sa Dopravca | Telefon 221 201 135 Email: info@zasielkovna.sk Po - Pá 8:00 - 18:00 |
Spýtajte sa MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |

SPS
Prepravuje štandardné zásielky až do 30 kg, ktoré sú obvykle doručované alebo pripravené na vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň po odovzdaní zásielky dopravcovi (zásielky odovzdávame v pracovné dni).
Pravidelne aktualizovaný deň doručenia nájdete u jednotlivých hračiek pod symbolom "i" alebo v košíku pred dokončením objednávky
Informáciu o odovzdaní zásielky do prepravy SPS odosielame emailom, ktorý obsahuje číslo zásielky a hodnotu dobierky (ak bola objednaná). Pred plánovaným doručením potom SPS telefonicky avizuje doručenie a odošle SMS
SPS Home Delivery do 30 Kg
Doručenie zásielky priamo do rúk príjemcu, a to už nasledujúci pracovný deň
Možnosť zmeny dodania zásielky na výdajné miesto SPS Parcel Shop. Pokiaľ Vás dopravca nezastihne, pokúsi sa doručiť zásielku ešte 2x.
Potvrdenie prijatia zásielky - dopravca Vás vyzve k podpisu doručovacieho listu, ak si nie ste istí, či je zásielka bez vady, uveďte túto skutočnosť k vlastnému podpisu najlepšie textom "PRIJATÉ S VÝHRADOU"
Platba dobierky je možno aj platobnou kartou
balíkovo do 20 Kg
Vyzdvihnutie zásielky v sieti výdajných miest balíkovo nasledujúci pracovný deň po podaní
Úložná doba je 7 dní s možnosťou predĺženia
Potvrdenie prijatia zásielky - dopravca Vás vyzve k podpisu doručovacieho listu, ak si nie ste istí, či je zásielka bez vady, uveďte túto skutočnosť k vlastnému podpisu najlepšie textom "PRIJATÉ S VÝHRADOU"
Spýtajte sa Dopravca | Telefon 16 877 Po - Pá 7:30 - 18:00 |
Spýtajte sa MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |

GEIS SK
Paletové zásilky do 2500 kg, zásilky jsou obvykle doručovány do 72 hod v pracovní dny po předání zásilky dopravci (předání jen v pracovní dny).
Aktuální možný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání paletové zásilky GEIS SK odešleme emailem, obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). V den doručení GEIS SK informuje příjemce předem telefonicky o době doručení zásilky. Řidič zatelefonuje příjemci nejdéle 2 hodiny před doručením, nejdříve však v 7,30 hod.
GEIS SK Palety B2C do 2500 kg
Doručení palety přímo na adresu příjemce, a to do 72 hod v pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
Pokud Vás dopravce nezastihne, pokusí se doručit zásilku následující pracovní den.
Potvrzení přijetí zásilky - dopravce Vás vyzve k podpisu doručovacího listu, pokud si nejste jistí zda je zásilka bez vady, uveďte tuto skutečnost k vlastnímu podpisu nejlépe textem "POŠKOZENÁ ZÁSILKA"
Platba dobírky není možná platební kartou
Zeptejte se Dopravce | Telefon 18181 Email: Palety - info@geis.sk Po - Pá 8:00 - 17:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |
Možnosti dopravy po ČR
Uvedené ceny jsou včetně DPH.
doprava po celé ČR - při nákupu nad 1499 Kč
i pro nadrozměrné zásilky
* platí pro vybrané dopravce

Zásilkovna
Přepravuje standardní zásilky do 10 kg, zásilky jsou obvykle připraveny k vyzvednutí následující pracovní den po předání zásilky dopravci (předání jen v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání zásilky Zásilkovně odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Po doručení na Vámi zvolené Výdejní místo pak Zásilkovna odešle email a SMS s kódem, zásilku tak může převzít i třetí osoba.
Balík Do Zásilkovny do 10 Kg
Vyzvednutí zásilky v síti výdejních míst Zásilkovny následující pracovní den po podání
Úložní doba je 7 dnů s možností prodloužení na 21 dnů pomocí odpovědní SMS dopravci - Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.
Platba dobírky je možná i platební kartou
Home Delivery do 10 Kg
Doručení zásilky přímo do rukou příjemce následující pracovní den po podání s časem doručení s přesností až na 90 minut
Pokud kurýr nezastihne příjemce na adrese doručení, zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze
Příjemce tak může zboží vyzvednout v den doručení, heslo pro vyzvednutí zásilky pak dostane standardní cestou a bude mít 5 dní na vyzvednutí.
Platba dobírky je možná 3 způsoby: předem, anebo hotově či kartou u řidiče
Zeptejte se Dopravce | Telefon 216 216 516 Email: info@zasilkovna.cz Po - Pá 8:00 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |

PPL
Přepravuje standardní zásilky do 31,5 kg, zásilky jsou obvykle doručovány následující pracovní den po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání balíku PPL odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Před doručením pak PPL odešle email a SMS s časovým oknem předpokládaného doručení a kontaktem na doručujícího řidiče.
PPL Parcel CZ Private do 31,5 kg
Doručení zásilky přímo do rukou příjemce, a to již následující pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
U této dopravy máte možnost změny dispozic doručení, a to prostřednictvím webových stránek PPL ( lze přesunout na jiný termín, přesměrovat na jinou adresu či Výdejní místo PPL Parcel Shop )
Pokud Vás dopravce nezastihne, doručí zásilku do nejbližšího PPL ParcelShopu, kde bude připravena k výdeji po dobu 7 dnů. Zásilka bude vydána na základě ověření údajů z průkazu totožnosti, které se musí shodovat s údaji na zásilce. V případě zásilky bez dobírky, doručované do obchodní sítě Žabka, je po příjemci požadován PIN, který zasílá dopravce e-mailem a SMS
Potvrzení přijetí zásilky: Dopravce Vás při předání zásilky vyzve k podpisu doručovacího listu. Pokud si nejste jistí, zdali je zásilka bez vady, uveďte tuto skutečnost k vlastnímu podpisu, a to nejlépe textem "POŠKOZENÁ ZÁSILKA"
Platba dobírky platební kartou je možná jen u doručujícího řidiče! Ve výdejních místech PPL Parcel Shop lze platit pouze v hotovosti.
PPL Parcel Parcel Shop CZ do 31,5 kg
Doručení zásilky do PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, a to již následující pracovní den, kde bude připravena k výdeji po dobu 7 dnů.
Balík lze vyzvednout kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí, který zasílá dopravce e-mailem a SMS
PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Zeptejte se Dopravce | Telefon 225 331 500 Email: info@ppl.cz Po - Pá 8:00 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |

GEIS CZ
Přepravuje paletové zásilky do 2500 kg, které jsou obvykle doručovány do 48 hod od převzetí a to v pracovní dny po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání paletové zásilky GEIS CZ odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). V den doručení GEIS CZ informuje příjemce předem telefonicky o době doručení zásilky. Řidič zatelefonuje příjemci nejdéle 2 hodiny před doručením, nejdříve však v 7:30 hod.
GEIS CZ Palety B2C do 2500 kg
Doručení palety přímo na adresu příjemce, a to do 48 hod v pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
Pokud Vás dopravce nezastihne, pokusí se doručit zásilku následující pracovní den.
Potvrzení přijetí zásilky: Dopravce Vás při předání zásilky vyzve k podpisu doručovacího listu. Pokud si nejste jistí, zdali je zásilka bez vady, uveďte tuto skutečnost k vlastnímu podpisu, a to nejlépe textem "POŠKOZENÁ ZÁSILKA"
Platba dobírky není možná platební kartou
Zeptejte se Dopravce | Telefon 951 277 777 Email: info@geis.cz Po - Pá 8:00 - 17:00 |
Zeptejte se MAXÍKA |
Telefon 313 129 855 |
Obdrželi jste informaci o doručení zásilky, ale nebudete na zadané adrese? Zásilku si můžete přesměrovat a vyzvednout na výdejním místě dopravce nebo na doručovacím depu.
Dopravu na místo dodání zboží zajišťuje prodávající zpravidla s využitím specializovaných služeb třetí osoby, vždy však za podmínek, které jsou součástí objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo změnit přepravce včetně rozhodnutí využít k dopravě objednaného zboží vlastních prostředků, a to i bez předchozího upozornění kupujícího. Tato změna se však nesmí projevit snížením kvality doručení a změnou její ceny.
Součástí dodávky zboží na místo dodání není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž zakoupeného zboží.