Možnosti dopravy
Uvedené ceny jsou včetně DPH.
doprava po celé ČR - při nákupu nad 1499 Kč
i pro nadrozměrné zásilky
* platí pro vybrané dopravce
ČESKÁ POŠTA
Přepravuje standardní zásilky až do 50 kg, které jsou obvykle doručovány nebo připraveny k vyzvednutí následující pracovní den po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání zásilky do přepravy ČP odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Před plánovaným doručením pak ČP odešle email a SMS s kódem pro bezkontaktní převzetí zásilky, kterou tak může převzít i třetí osoba.
Balík Do ruky do 50 Kg
Doručení zásilky přímo do rukou adresáta, a to již následující pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště. S ČP se můžete dohodnout na opětovném doručení i v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Balík Na poštu do 30 Kg
Doručení zásilky na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
Nevyhovuje zvolená pošta? Na webových stránkách ČP si adresát může změnit poštu, kde si chce zásilku vyzvednout. Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
Balík Na poštu lze doručit až k Vám domů! Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce balík vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.
Platba dobírky je možná i platební kartou
Balíkovna do 20 Kg
Vyzvednutí zásilky v síti Balíkoven s rychlejším odbavením následující pracovní den po podání
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Platba dobírky je možná i platební kartou.
Zeptejte se Dopravce | Telefon 800 104 410 Email: info@cpost.cz Po - Pá 7:30 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |
Zásilkovna
Přepravuje standardní zásilky do 10 kg, zásilky jsou obvykle připraveny k vyzvednutí následující pracovní den po předání zásilky dopravci (předání jen v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání zásilky Zásilkovně odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Po doručení na Vámi zvolené Výdejní místo pak Zásilkovna odešle email a SMS s kódem, zásilku tak může převzít i třetí osoba.
Balík Do Zásilkovny do 10 Kg
Vyzvednutí zásilky v síti výdejních míst Zásilkovny následující pracovní den po podání
Úložní doba je 7 dnů s možností prodloužení na 21 dnů pomocí odpovědní SMS dopravci - Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.
Platba dobírky je možná i platební kartou
Home Delivery do 10 Kg
Doručení zásilky přímo do rukou příjemce následující pracovní den po podání s časem doručení s přesností až na 90 minut
Pokud kurýr nezastihne příjemce na adrese doručení, zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze
Příjemce tak může zboží vyzvednout v den doručení, heslo pro vyzvednutí zásilky pak dostane standardní cestou a bude mít 5 dní na vyzvednutí.
Platba dobírky je možná 3 způsoby: předem, anebo hotově či kartou u řidiče
Zeptejte se Dopravce | Telefon 216 216 516 Email: info@zasilkovna.cz Po - Pá 8:00 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |
PPL
Přepravuje standardní zásilky do 31,5 kg, zásilky jsou obvykle doručovány následující pracovní den po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání balíku PPL odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Před doručením pak PPL odešle email a SMS s časovým oknem předpokládaného doručení a kontaktem na doručujícího řidiče.
PPL Parcel CZ Private do 31,5 kg
Doručení zásilky přímo do rukou příjemce, a to již následující pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
U této dopravy máte možnost změny dispozic doručení, a to prostřednictvím webových stránek PPL ( lze přesunout na jiný termín, přesměrovat na jinou adresu či Výdejní místo PPL Parcel Shop )
Pokud Vás dopravce nezastihne, doručí zásilku do nejbližšího PPL ParcelShopu, kde bude připravena k výdeji po dobu 7 dnů. Zásilka bude vydána na základě ověření údajů z průkazu totožnosti, které se musí shodovat s údaji na zásilce. V případě zásilky bez dobírky, doručované do obchodní sítě Žabka, je po příjemci požadován PIN, který zasílá dopravce e-mailem a SMS
Potvrzení přijetí zásilky: Dopravce Vás při předání zásilky vyzve k podpisu doručovacího listu. Pokud si nejste jistí, zdali je zásilka bez vady, uveďte tuto skutečnost k vlastnímu podpisu, a to nejlépe textem "POŠKOZENÁ ZÁSILKA"
Platba dobírky platební kartou je možná jen u doručujícího řidiče! Ve výdejních místech PPL Parcel Shop lze platit pouze v hotovosti.
PPL Parcel Parcel Shop CZ do 31,5 kg
Doručení zásilky do PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, a to již následující pracovní den, kde bude připravena k výdeji po dobu 7 dnů.
Balík lze vyzvednout kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí, který zasílá dopravce e-mailem a SMS
PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Zeptejte se Dopravce | Telefon 225 331 500 Email: info@ppl.cz Po - Pá 8:00 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |
GEIS CZ
Přepravuje paletové zásilky do 2500 kg, které jsou obvykle doručovány do 48 hod od převzetí a to v pracovní dny po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání paletové zásilky GEIS CZ odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). V den doručení GEIS CZ informuje příjemce předem telefonicky o době doručení zásilky. Řidič zatelefonuje příjemci nejdéle 2 hodiny před doručením, nejdříve však v 7:30 hod.
GEIS CZ Palety B2C do 2500 kg
Doručení palety přímo na adresu příjemce, a to do 48 hod v pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
Pokud Vás dopravce nezastihne, pokusí se doručit zásilku následující pracovní den.
Potvrzení přijetí zásilky: Dopravce Vás při předání zásilky vyzve k podpisu doručovacího listu. Pokud si nejste jistí, zdali je zásilka bez vady, uveďte tuto skutečnost k vlastnímu podpisu, a to nejlépe textem "POŠKOZENÁ ZÁSILKA"
Platba dobírky není možná platební kartou
Zeptejte se Dopravce | Telefon 951 277 777 Email: info@geis.cz Po - Pá 8:00 - 17:00 |
Zeptejte se MAXÍKA |
Telefon 313 129 855 |
Obdrželi jste informaci o doručení zásilky, ale nebudete na zadané adrese? Zásilku si můžete přesměrovat a vyzvednout na výdejním místě dopravce nebo na doručovacím depu.
Dopravu na místo dodání zboží zajišťuje prodávající zpravidla s využitím specializovaných služeb třetí osoby, vždy však za podmínek, které jsou součástí objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo změnit přepravce včetně rozhodnutí využít k dopravě objednaného zboží vlastních prostředků, a to i bez předchozího upozornění kupujícího. Tato změna se však nesmí projevit snížením kvality doručení a změnou její ceny.
Součástí dodávky zboží na místo dodání není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž zakoupeného zboží.